
کاش قسمتای سخت زندگی رمز داشت. رمزشو میزدی و اون مرحله از زندگی که دهنت داره سرویس میشه ارو رد میکردی. ن اینکه اینطوری بصورت آهسته و مستمر با روزای طولانی و کسل کننده و شبای دهن سرویس کن و فکر فکر و فکر بخوای سر کنی.واقعا هربار و هرلحظه از میزان صبر و تحملم در برابر فشار و سختیا یجوری جا مبخورم که انگار ن انگار این ادم خودمم که داره اینجوری با وجود تنهایی بی پولی افسردگی مریضی های متعدد و .....زندگی رو سر میکنه! حقیقتا خستم میخام یکی بیاد جام زندگی کنه من برم بخابم واسه همیشه. بخوانید...
ادامه مطلب